facebook.

fått frågan om hur man hittar mej på  facebook.
då får ni söka på Emma maria kristina karlsson, men var noga med att skriva något meddelande så jag vet vem ni är, för annars accepterar jag inte :)

igår var jag och åt middag med johan tom kohji och brandon? tror jag han hette.
efter det åkte jag och johan till jalouse och träffade coco. det var fint.
,ycket br musik så det blev mycket dans.
pete dohertys manager var där igen och denna gången även en kille som spelat tillsammans med babyshambles och han sjukt snygga kompis, se men inte röra tänkte jag och flydde hem i en bil.

nu har jag bara en casting, request för tyska vogue. sen är jag fri resten av dagen. och wayne kommer ikväll, finally! fattar inte att han missade planet. okej jag vet, det ska inte jag säga som har missat typ 100 plan men ändå!

jag har fått tillbaka min kamera så jag kommer ladda upp bilder senare, för just nu hinner jag inte.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0