galen natt.

igar var den konstigaste natten pa en lang lang tid.

akte till holland park och traffade jojo och hans kompis fred, vi tog nagra ol i en park dar och han larde mej rulla mina egna cigg, sa nu ar jag true och rullar sjalv haha.
iallfall vi hamnade plotsligt pa taket till hans hus, otrolig utsikt.
sn tog vi bussen till hammersmith och motte upp mer folk sen tog vi en till buss och akte till mitt ute i ingenstans dar vi hittade en pub och drack nagra mer ol. fred blev klangig och forsokte kyssa mej hela tiden sa da bestamde vi oss for att dra.
jag och jojo tog en buss in till oxford och motte coco. gick till no5 dar vi skulle traffa tony, men jojo hade fel skor sa han fick inte komma in. da gick vi till maddox istallet for att traffa lucy, men coco hade inte med sej sitt legg sa hon fick inte komma in och vi var tvugna att betala 20 pund och det ville vi inte sa vi gick till metron for att aka hem och kolla pa film. nar vi gar ner i metron missar vi precis taget och nar vi star dar och vantar pa nasta sa blir det nagot fel pa linjen sa alla tag blir installda sa vi far ga upp igen och ta en buss. nar vi antligen kommer hem och satter nyckeln i dorren och oppnar sa tar det emot och vi inser att sakerhetslaset ar pa sa vi kommer inte in, teven var pa pa hogsta volym och tom var deckad i soffan och vaknade inte av att vi ringde hans mobil eller hemtelefonen eller interphonen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0