handyman.

Igår var jag mannen hela natten.
jag åkte hem till johan och Tom, då hade de varit och handlat mat för vi skulle ju grilla.
medan jag och Tom satt på balkongen, drack öl och tände grillen så var johan, nej han har ett nytt smeknamn princess jojo, i köket och gjorde iordning maten.
det grillades vitlöksbröd, bacon, hamburgare, lök och paprika. jag grillade mitt hamburgebröd också som jag fyllde med sallad innehållande fetaost och oliver, lök, ketchup och chilli. gott gott gott.
efter ett tag när glöden från grillen inte värmde längre gick vi in och kollade på funny games. den filmen är helt otroligt bra men fucks alot with ur mind. efter det blev jag manligare än manligast när vi bestämde oss för att spela ps3, wresling. det där wwnånting spelet. jag var minsann otroligt duktig fasten jag råkade slå tom (som var i mitt lag) eller dommaren hela tiden. alltför sent insåg vi hur tiden flugit förbi så då gick vi och la oss.
tyvärr finns det inga bilder för virrig som jag är hade tappat bort kameran, TRODDE JAG JA, den låg under min kudde i min säng, smart.

vaknade runt 11 och åkte hem, för vid 3 hade jag en casting för en fotografegentur. och nu är jag hemma och äter mina älskade prawn cocktail chips. så otroligt goda.

det senaste jag hört om att åka till paris är den 22a. för ja har tydligen ett jobb den 21a.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: sofia

Hur många läsare har du? =)

2009-05-18 @ 18:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0