midsommarnatts dröm.

Igår träffade jag alltså johan för en fiskbörgare i queens park. mysigt tänkte vi men det var så fruktansvärt kallt att vi var tvugna att gå och sätta oss nere i metron för att slippa undan blåsten, plus att vi väntade på coco. när hon kom dit tog vi direkt tåget till oxford och gick till china town för att äta. jag fick ett otroligt sug på prawn crackers så det åt jag en massor av. efter det gick vi från leister square till oxford, ja det är ganska långt och mycket längre när det är kallt och man är trött. sen tog vi metron hem och jag läste massor i min håkan hellström bok som jag har, otroligt bra och jag blir helt glad i hela själen, han är det finaste som finns. mellan denna bok och traci lords som jag skrev om så läste jag babyfeber. den var rolig och fick mej att inse att jag kanske kommer vilja ha barn någon gång i livet tråtts att jag avskyr dem och ens tanken på det just nu haha.

nu sitter jag och johan och planerar en BBQ, jag johan och coco på hans ballkong, det blir fint. och dani kommer snart hit och hämtar sin nyckel som jag har, eftersom Ty tyckte att det var jätte bra att ge den till mej och sen åka till cannes, jag som knappt träffar dani utanför jalouse, och jag har inte plannerat att gå dit igen minsann. men som sagt kom vi överrens om att hon ska komma hit och hämta dem, och jag har inte ens klivit upp ur sängen än, jag sitter och youtubar håkan och vill inte göra något annat på flera timmar.
men det är ju bara önsketänkande för jag kan ju inte låta henne stå på stationen i blåsten och vänta.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jag saknar dig. och du får snart ta och komma hit o låna lite böcker igen märker jag, haha <3

2009-05-17 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0