moppe i paris.

igår åkte jag hem till paul och åt sushi och drack vin. sen åkte vi ett helt gäng till BC där vi träffade resten av folket.
dansade hela natten och sen orkade jag inte åka hem så jag sov över hos hugues (uttalas hugo)



när vi vaknade spelade vi lite ps3 och drack te/kaffe. han hade bara bil- krig- och fotbollsspel så jag gav upp ganska fort.
då kom vi fram till att han skulle skjutsa hem mej på sin moppe eftersom det var så otroligt fint väder. och mina damer och herrar, att åka moppe i paris är lika läskigt som det verkar, om inte värre. fort går det och guppigt. när det är bilkö kör man på fel sida vägen för att komma om och mellan bilar, you name it. och jag älskade det. 30 grader varmt och strålande sol, jag sitter på en moppe i paris med vinden i håret. bättre finns inte.


väl hemma gjorde jag inte mycket alls, tiden sprang iväg och jag blev hungrig,  gick till affären och blev extremt folkskygg, skyndade mej hem igen till mitt trygga rum och nu ska jag sova. måste upp vid 5 imon för att åka till flygplatsen, ska till frankfurt för ett jobb. tillbaka igen på måndag natt och upp klockan halv 4 dagen efter för att jobba igen. jag kommer dö.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Alice Saga

Gumman:



jag stylade dig for ett litet tag sedan i sverige.



Sara som hanterar Charles Anastase undrar var du ar baserad?



Ar du i Paris eller ar du i London???



Love

linda

2009-06-01 @ 19:38:54
URL: http://alicewonderland2.blogspot.com
Postat av: hellu

är du modell i leannes show i project runway??

2009-06-01 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0