bilddagboken.se

Igår hamnade jag alltså hos jojo och tom igen.
men vi orkade inte vänta på grillen så vi stekte.
de åt burgare, IGEN, och jag åt fisk burgare, igen (a)
öl på det och sen var det dags för ps3, vi spelade det där slå spelet och jag överraskade alla med att vinna tre gånger och vann 2 bälten, world champion och ww bältet, alla tre gånger jag vann satt jojo och tom och bara gapade, vilket jag kan förstå eftersom jag bara trycker på alla knappar samtidigt medan de faktiskt vet vad de ska trycka på haha.
sen tröttnade de på att jag vann så de bytte spel till något bilspel och det ärjag så otroligt dålig på, min bil åker slalom hela tiden och krashar så fort vägen svänger så jag tröttnade ganska fort och gick och la mej.

vaknade klockan 9 och åkte till min första casting. sen åkte jag hem igen och duschade och nu sitter jag här i handduk med rinnande hår och vet inte vad jag ska ha på mej.

jag får iallfall åka hem på måndag och vara hemma i hela 3 dagar, då ska jag gå på bal och bara umgås med mina kompisar, förhoppningsvis segla!

just det ja, någon undrade vad jag heter på bilddagboken. där heter jag popflicka, tror att jag har gästlösen och om jag har det så är det timo.

what else, pratar med wayne nu och han säger att han kommer tillbaka imon eller söndag, eeeh? knepig planering tycker jag. och sen kommer han att vara i paris den 29de och det passar perfekt för jag kommer ju dit den 28de :D

jag är extremt pepp på balen nu! emma har kommit på roligaste iden på hur vi ska anlända!

skriver nog lite senae ikväll igen

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är din pojkvänn också modell?

2009-05-21 @ 14:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0