bye bye love.

nu har min käre pojkvänn flytt landet igen.. eller alltså han åkte självmant.
nu är han i cannes och festar med paris hilton och jag är avundsjukast! (det finns nog inget ord som är så men jag gillar det)

igår var jag hemma hela dagen och hade konstiga kännslor okontrollerade skakningar och ett hjärta som nästan hoppade ur min bröstkorg, ringde emma och adam och de var underbara som satt och lyssnade på mej, men det visade sej att jag hade mått dåligt i onödan. för när jag träffade wayne var han sitt vanliga underbara jag så då lugnade jag ner mej. vi gick runt lite på oxford hand i hand sen till den där restaurangen som jag inte kan stava till för att ta en drink med ägaren. hans kompisar kom dit, ett gift par med två barn en kille och en tjej på kanske 6 år som hette jessica. hon var typ den härligaste tjejen jag träffat på länge. wayne visade modellbilder av mej på sin blackberry och hon blev helt imponerad så hon ville prata med mej självklart pratade jag då med henne och DÅ bara sådär gick hon ner i spagat, gissa vem som var imponerad då! JAG! sen visade jag varenda människa denna begåvade flicka.
på den restaurangen finns en magsansare, då gan jessicas pappa henne 10 pund som hon skulle ge till magdasaren men då sa hon att jag var mycket vackrare och så tryckte hon ner den i min bakficka haha, så söööt. jag gav såklart tillbaka den dock :)

ungefär nu så hade alla vi väntade på kommit så vi satte oss vid bordet och åt, såå god mat där, libanesiskt tror jag det är. och efter det så gick vi till jalouse. wayne ville till maddox men när han frågade om vi skulle dit körade jag och coco ett högt nej så då blev det inte så haha. inne på jalouse försökte jag laga alla trasiga människor med bubblor så jag blåste bubblor från ett podium, och det hade den effekt det alltid har, folk blirjätte glada :D

nu har jag precis sagt hejdå till Wayne och Ty och ska snart bort till mr fish, för johan blev väldigt intresseras av att prova eftersom jag har babblat om deras fiskburgare som besatt haha. så han komemr snart hit och så ska vi köpa med oss och sätta oss i queens park och chilla.

nu blev det ett sånt där långt inlägg igen. haha hoppas ni orkar läsa..

x emma k,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0