beautiful nightmare.

förvirrande.
en person säger ja
personen i fråga visar inget
hör från ett annat håll ja
fortfarande ingenting.
ta avstånd?
dragningskraft.
och sen en jävla person som jag inte kan prata illa om för den är min vän som kommer och drar som fan från ett annat håll. vilken soppa.
så nu när jag har skrivit av mej kan jag berätta om dagen,, äntligen har castingarna dragit igång igen. idag hade jag 5 stycken. igår kunde jag inte sova, och självklart var det fullmåne när jag kollade ut genom fönstret. suck.
men jag tog mej upp vid 9 i morse och sprang på min första casting som var för art partner. efter det till glamour. sen hade jag en tre timmars pause så jag satte mej på starbucks. hittade ett bord i ett hörn så där gömde jag mej. helt plötsligt kommer ett gäng och sätter sen vid bordet jämte mej, och jag blir helt inträngd i hörnet. vågade inte röra på mej på 3h fören de flyttade på sej. vilket egentligen passade bra för jag hade ju 3h att döda men jag var så röksugen att jag fick knyta nävarna för att inte skrika högt. efter det träffade jag jalouse i'officiel och filomeno sen hem. nu är jag hungrig men jag har precis diskat så det känns jobbigt. tycker att typ anna eller charlbi och sam ska vilja träffas :)
sam charlbi och jag på halloween.
sweet angel - disco angel - naughty angel. det var fint.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: nadine

snygga tjejen ^^

2009-11-05 @ 10:02:04
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0