london madness.

kom precis tillbaka från en weekend i london.
bodde hos johan, det gjorde även philippa och claire.
karolina var där på fredagen men sen åkte hon hem till litauen.
johan philippa och karolina har jag inte träffat sen tokyo och claire har jag inte träffat sen singapore! 2 årsedan alltså. det var fint att se alla igen.
förutom att jag träffade mitt ex wayne. jobbigare än jag trode. på väg hem från sista utekvällen sa jag 'i hate wayne' over and over again.
men nu är jag som sagt tillbaka i paris. trött efter en rolig helg och ska sova snart tänkte jag, har 2 castings i morgon.
den 10-12 är jag i madrid, ska gå en visning för mango. blir nog kul.
karolina och claire hemma hos johan.
okej ladda upp bilder funktionen är fucked. så det får bli mer bilder en annan dag.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0