twilight.

hemma och glad.
första dagen hemma var fin. började med att mormor och morfar hämtade mej på flygplatsen, och på de 2h det tog hem fick jag höra allt om det nya huset de köpt. när jag kom hem satt jag och pratade med min kära lillasyster i källaren medan hon målade. åt pepparkakor med min älskade boll (min kanin som äter allt en kanin inte ska äta) sen kom karro och de lagade mat och jag åt snabbmackaroner<3
sen kom mamma hem med lussetissar och julmust så vi startade harry potter (inte en favorit) och fikade tills matilda kom för att hämta mej, vi tog oss in till jönköping och fikade lite till på fikapause innan vi gick mot filmstaden och twilight!!! <3
jätte bra film men man saknade många delar från filmen. mycket från hur stark vänskapen växer sej mellan bella och jake och scener när de tillsammans letar efter ängen osv osv. men det tog alla bara överkroppar och heta blickar hand om och filmen var faktiskt riktigt bra. eftersom jag läst böckerna så blev jag inte lika irriterad som alla andra över slutet. men vem kan inte vänta på vänsta? :D
sen körde matilda hem mej och nu kollar jag på scrubs. är helt utmattad och ska snart sova.
imorgon ska jag träffa nadine och antagligen blir det utgång på kvällen, meet me out?
fick precis veta att jag är confirmed för någon slags film i barcelona mellan den 30-3 så jag åker igen men kommer ju hem lika fort.
i allmänhet är jag glad över att vara hemma och borta från alla problem i paris.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: nadine

pusspusspuss <3 party!

2009-11-27 @ 08:05:41
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0