deep cuts.

igår gick jag på middag. iana fyllde 18 så det var godis tårta och grejor. sen dans och fint folk. sov över hos yoan, varför vet jag inte riktigt men det kändes rätt.

idag åke jag och träffade Anna och hennes två kompisar för vi skulle på konsert.
vi hamnade i en otroligt mysig liten underground indieklubb där spelade camera obscura vackra toner för oss och som förband var det magic arm som jag helt enkelt älskade.

otroligt fint men jag var så trött så direkt efter tog jag mej hem och nu är jag hemma och ska äta lite innan det blir ett avsnitt how i met ur mother och sen sooova.

imorgon har jag en casting sen blir det bye bye long hair!!! sooo scarey. men det blir nog bra. annars får jag helt enkelt ha på mej mössa några månader haha.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Hur mycket shoppar du för i månaden? =)

2009-10-17 @ 00:04:43
URL: http://ellenorwestlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh du måste lägga upp bilder på när du klippt dig!!!

2009-10-17 @ 21:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0