hello tissen.

igår jobbade jag för vision, tror jag tidingen hette, en kinesisk tidning. jag var typ futuristisk-alien-disco-balerina. det var intressant.

efter ringde hugues och tyckte att jag skulle ta mej till alex så det gjorde jag där bjöds det på sånna dära pasta saker med champinjoner i. typ tortellini?
efter ett tag åker matthieu och hugues för att hämta en tårta för de var en modells födelsedag och när de kommer tillbaka får jag en stor hello kitty klubba av min hugues. han är så söt haha.

sen åkte vi till bc och träffade alla människor, fiiiin kväll.
upp tidigt i morse, kunde inte sova. så jag har kollat på skins och ätit pasta.
nu ska jag åka och fika med anna och co sen hämta min älskade sis på flygplatsen.

nu vill jag bara säga GRATTIS ANNA EKNOR PÅ FÖDELSEDAGEN :D

x emma k.


Kommentarer
Postat av: Kaisa

ååh hoppas ni får det bäst du och Elin :D <3

2009-10-26 @ 12:52:37
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/
Postat av: Anna

AW TACK!!!!!! <3!!!!!!!

2009-10-29 @ 22:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0