aldrig ge hjärtat rakt ut igen.

jag är arg på dej.
nej... jag är arg på mej.
som lät det gå så långt.
men inte längre, nu är jag i paris, mitt paradis på jorden.
en fristad.

igår var fullständigt misslyckat. eller nej det kan jag inte säga för det var otroligt mycket underbara människor där. träffade kaisa som precis kom hem från kina och jag hade kul. sen hade jag inte det mer och jag kunde inte sova på hela natten. vaknade varje halvtimma och gick tillslut upp klockan sex och försökte på ordning på mina tankar. gick inte så jag kunde inte sova på planet heller. nu är jag i lägenheten som jag ska bo i, hos en tjej som heter natasha. yoan ringde precis, vi ska äta middag lite senare. det ser jag faktiskt fram emot.

nu märker jag hur allt onkring mej bara faller när jag kommer hem. jag mår inte bra i jönköping. jag mår bra av mina vänner, men jag är alltid ett vrak när jag åker iväg igen. nu tycker jag att folk får komma till mej istället.

nej nu ska jag gå ner på gatan och röka så jag lugnar ner mej lite, fattade inte om jag fick röka här uppe, men att gå uppför 5 våningar tar säkert ut mycket av min frustration.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

önskar att jag kunde komma och hälsa på hos dig <3

finns här om du behöver prata. alltid.

2009-09-26 @ 19:08:57
URL: http://kaisaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0