but for the record my heart is sore

puuh!
idag var det mycket castings.
13 för att vara exakt.
missade tyvärr två pga att en casting tog väldigt lång tid, men de kan jag gå på imon :)
nu kom jag precis hem och tänkte sova lite, min rumskompis ska ha en vän här så då passar det ju jätte bra att jag är så trött.

hann knappt äta mellan castingarna så efter blev jag extremt nöjd när jag hittade en quick så då blev det en hamburgare :)

idag har 1 kille frågat efter mitt nummer och tre andra bjudit mej på dejt, gav naturligtvis fel nummer och sa nej till alla men sött ändå. det är ju paris haha.

nej nu ska jag gå alla 5 våningarna och röka och sen sova lite.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0