håkan hellström.

nu har det varit fullt upp igen.
har umgåtts med vänner, mycket fika och alkohol.
åkte till göteborg och kollade på håkan hellström med nadine<3
det var vackert och så men inte som vanligt. men som sagt väldigt vackert.
efter det var det fest, jag och nadine satt på en staty på järntorget och chillade sen hamnade vi på någon hårdrocks bar som hette stars 'n' bars där det spelades slipknot och jag älskade läget.
efter det tog vi pendeln hem till anton, minnas bror. på pendeln satt det en svart kille vid mej och han bjöd på öl efter ett tag satt det en annan svart kille bakom honom och sa till den andre 'u wanna smoke ganja?' då svarade den vid mej 'im rastafari but i dont smoke ganja' det gjorde min kväll och jag sjöng 'ganja man' ända tills det var dags att sova haha.

kom hem till jönköping igen och blev mörkrädd så william kom hem till mej på kvällen och vi kollade på runnaway bride.
dagen efter åkte jag in igen och fikade med min fru, helt underbart att träffa henne igen! sen fikade jag igen med william och vi kollade på mer film, den där benjamin button, jag gillar den, väldigt fin film. sen åkte jag hem och kollade på en till film med mailda. vi kollade på 'mum n dad' sjukt konstig skräckfilm. verkligen knepig men helt okej. sen sov vi och idag var jagh på sjukhuset för en undersökning och det gick bra. efter det hängde jag lite med adam och jennie innan jag tog mej till habo för att ladda min mobil och gå till banken. för jag har fått skatteåterbäring. det var fint. nu väntar jag på att william ska komma hit, vi ska chilla i asume.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh! hur var Håkan?

2009-09-22 @ 17:53:51
URL: http://princesseva.blogg.se/
Postat av: Emelie

Okej, vad tråkigt :/ på P&L dansade han så att byxorna var dränkta i rövsvett XD

2009-09-23 @ 08:21:18
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0