helt underbar dag.

dagen började tråkigt. satt hemma i lägenheten till typ halv 4. då klättrade jag på väggarna så jag tog mej till opera och starbucks. satt i solen med en chai och läste när hugues ringer och tycker att jag ska komma till tuileries så då gör jag det. där är hugues och matthieu, sen kommer äver anis och celestine de spelar lite fotboll, sen kommer äver yoan förbi en stund. helt underbart väder har suttit i bara linne. sen blev det kallt men då fick jag låna 2 tröjor av hugues. sen körde yoan hem mej på moppen och nu är jag glad igen. fin dag.

imon ska jag till agenturen klockan 11. lite orolig över hur mycket castings det kommer vara haha.

x emma k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0