n dont forget ur mamas baby too.

oh baby baby...

vaknade precis, eller det är inte sant har vaknat flera gånger under natten. har sovit oroligt men är pigg ändå.
iförrgår gick jag en visning som heter tokyogirls. det är ett jätte stort event som händer här varje år. 20 000 människor i publiken och tv kameror vart du än tittar. nicky hilton var där för hon har tydligen designat en kollektionen. jag var verklgigen inte imponerad. det var röda läderkjolar och cowboy hattar?

efter det gick vi på efterfes i mori tower. en club på 52 våningen. fin utsikt men urtråkig fest så vi gick till lex igen.

dagen efter vaknade jag tidigt och hängde med charlbi när hon klippte sej, eller egentligen trode vi att hon skulle få naglarna gjorda för det hade agenturen sagt men ja så var det ju inte. vi hade en karta och en adress så vi bestämmde oss för att ta en taxi så vi slapp leta. taxin släppte av oss och sa att det är in där så vi gick och gick och gick och att vi frågade sa att vi skulle fortsätta gå. tillslut frågade vi någon som visste och vi hade passerat stället för 10 minuter sen. så vi gick tillbaka och passerade stället minst 3 ggr till medan vi letade haha.

när det var klart gick vi och åt sushi och sen åkte vi på den brazilianska festivalen som håller på några dagar här. vi var inte alls imponerade. det var ett liveband men de spelade jason mraz - im urs om och om igen och sen var det bara massa matstånd som sålde korv. vi kännde oss ganska utsatta och osäkra så vi köpte popcorn och tog en taxi hem.

kom även fram till att om jag jobbade på mcdonalds så skulle jag göra pommes till folk även om det är frukost menyn. jag är så trött på att vara sugen på pommes och inte få det!!

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0