tonights gonna be a good night.

igår var fint.
kom hem till mat och då stod han och lagade mat medan jag och tjejerna tog ett glas vin. (ja bara ett, och ja bara för att det är gott) och eftersom jag är vegeterian så fick alla vara det igår då han gjorde champinjonrisotto :D jätte gott. sen kom yoan hugues och paul med. efter det drog de med mej till BC, jag gick endast med på detta om jag fick en redbull så då fick jag såklart 4 haha. men jag var glad att jag hängde med för där var megan som jag inte sett på jätte länge. tog en taxi hem efter typ 20 min dock.

idag hade jag bara runt 10 castings och en fitting, ändå var det så benen sa nej när jag tvingade mej till monop' för att köpa en baguet, smör och ost. hem och somnade, vaknade av att mat ringer. så nu ska jag hem till honom och träffa alla igen :) sån fin grupp människor.

x emma k.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0