homecoming.

idag åkte jag in till stan och träffade nadine. vi shoppade strumpbyxor och födelsedagspresent till mej och min sis.
jag fyller ju år på lördag lixx.
sen träffade vi kasia och gick till claras. plötsligt ser jag min adam där utanför. han har bott i thailand i 6 månader och kom precis hem. överlycklig emma.
jag kaisa och nadine gick på bio och såg flickan från ovan. kom knappt ihåg boken så jag var helt tagen av filmen. beautifully made. tragisk historia men en väldigt vackert gjord film. jag gillar.
efter det åkte jag hem till adam där även alexandra var, kollade på det där programmet när anna anka ska ha en assistent. herregud vilken bryd hon är.
nu är jag hemma, dricker te med mamma och pappa och ska snart sova.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0