klaga.

vaknade sent idag på det värsta sättet jag vet.
svettig inrullad i lakanen när man har sovit för mycket!
jag får så ont i huvudet då. inte okej.
nu sitter jag iallfall och samlar krafter för att duscha. sen borde jag hitta på något innan jag ska till agenturen för jag kan inte spendera alla mina dagar i lägenheten bara för att johan har åkt hem och jag inte har någon att tvinga med på konstiga infall som jag får. (eftersom jag är folkskygg och har problem med att vistas bland folk själv. har lämnat lägenheten en gång sen johan åkte, det var igår förmiddag när jag köpte mat. johan åkte i lördags)
anyways, det finns liksom inte så mycket att göra i roppongi på dagarna, roppongi är mer där alla klubbar är. och det känns som om jag inte har tid att åka till shibuya eller harajuku innan jag ska till agenturen. det får väl bli starbucks i guess.
gud vilket klagoinlägg. jag är inte så klen som jag verkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0