dead.

idag hade jag en casting på greene st. sprang in i caroline, så vi gick hem till henne och åt lite toast innan vi gick och shoppade lite. köpte en hudfärgad genomskinlig spets body ahaha svarta denim shorts en svart t-shirt och ett halsband. sen gick vi till t-mobile och frågade lite om blackberry så det verkar som om jag köper en nu. sen gick vi till seaport museum och kollade på bodies utställningen. fascinerande till tusen. riktiga döda människor som de delat på på alla möjliga olika sätt. trodde det skulle vara sjukt äckligt men det var det inte. efter det skiljdes vi åt och jag skulle gå och köpa hundkläder men affären var stängd :( FÖR VI HAR KÖPT HUND!!!!!!! en japansk spets, den ska heta Timo och vi får hem den den 21a. jag är ju tyvärr inte hemma då men jag ska komma hem så fort jag kan! super glad!! nu har jag precis duschat och ska läsa lite tänkte jag.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

åååh kul med hunden!! :D

2010-02-10 @ 06:16:57
Postat av: Mona

Hundkläder?? Kom nu inte hem med någon löjlig liten dräkt till Timo, han är ju en cool kille:))

Men om du hittar något fantastiskt, tänk på vår lilla Mitzie då...:)

2010-02-11 @ 09:40:17
Postat av: selma

världens bästa hund, har haft min i fyra år nu.

2010-02-11 @ 15:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0