fight.

oh jag har hamnat mitt i världens jobbigaste situation.
mina kompisar ellington och isaiah har brutit kontakten.
och båda anser att jag ska umgås med dem.
så jag får panik. vill bara stanna hemma för att inte göra saken värre.
men om jag bara sitter hemma hela dagarna får jag panik och massor med hemlängtan.
jäffla människor till att ställa till det för alla!!!
har haft en ledig helg och det har varit FAB!
har precis ätit brunch med sebastian på en mysig restaurang i ett kvarter som var precis som st pauls i paris!!! ooooh underbart! nu ska jag lägga mej i soffan och inte röra mej en millimeter på resten av dagen. skönt!
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Gumman du ska precis som du själv känner är rätt :)

Det är inte din sak att de brutit kontakten, vill du umgås med båda två ändå gör det om du känner för det!



VA fiin du var på Kicks reklamen, blev en liten chock.. låg och halvsov i soffan och fick se dig på tv:n haha :)



Ha de super bra sweeten Många kraamar *

2010-03-11 @ 11:28:35
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0