jack!

ursäktar för dålig uppdatering.
jag lever!
har umgåtts mycket med tilda och amanda, och lite med mina amerikanska vänner ellington och isaiah.
igår var jag ock kollade när han djade någon timme på butter. leonardo dicaprio satt vid vårat bord och såg dreggig ut
mitt jetlag späkar fortfarande ibland. som i förrgår, jag och tilda låg i soffan och kollade på på film. helt plötsligt har vi båda somnat, då är klockan 8 på kvällen. haha så det händer ofta att jag sover alldeles för mycket. så man blir trött på det sättet i stället. men det är fint.
nu äter jag en förvånansvärt hälsosam frukost för att vara mej. mörkt bröd med cream cheese och tomat och så dricker jag apelsinjuice. ska snart på en casting, men måste låta mina mobiler ladda lite för det glömde jag självklart att göra i natt.
igår träffade jag karoline k! yay. det var verkligen längesen. vi ska ta en fika senare.
ja det är ungefär vad som pågår just nu.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: marcus

haha älskar att du bara nämner leo sådär nonchalant, som att vemfanbryrsigliksom? hahahah

2010-02-05 @ 00:06:20
URL: http://madge.blogg.se/
Postat av: G E L I C A <3

Fin blogg du har tjejen :) Kraam

2010-02-15 @ 13:16:37
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0