ledig.

igår träffade jag rachel, rachel och 2 tjejer till som jag inte minns namnen på hemma hos rachel. vi chillade några timmar tills det bestämdes att vi skulle ut. då åkte rachel hem för hon orkade inte. när jag kom till klubben gav jag också upp. sjukt trött så jag åkte hem. men min rumskompis låg i sin säng och pratade i skype så jag la mej på soffan för att kolla på film, somnade genast och vaknade tisigt på morgonen och gick och la mej i sängen haha.
var ledig idag vilket är andra dagen sen jag kom hit så jag har kunnat sova ut. det var skönt.
vet inte riktigt vad ja ska göra idag. vädret är inte så kul så jag stannar nog hemma tror jag. har ont i halsen med. så jag borde ng ta det lugnt och dricka te hela dagen :D
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0