yo

na na na na na na na na batman!
idag hade jag 4 castings. de gick bra tror jag. förutom den för wella, mitt hår är antagligen inte riktigt rätt för hårreklamer, big shocker! haha
sen träffade jag karro för en kopp te i hennes lägenhet. otroligt fint. efter det gick jag och mötte ellington isaiah och ty på en italiensk restaurang innan de körde hem mej. nu sitter jag hemma med tilda och är jätte hungrig. undrar vad jag ska äta.
imon ska jag till agenturen och ta lite pollar sen har jag en casting.
tilda jobbar förresten hur bra som helst! jätte kul :D
jag vet att vi jobbar så bra för att vi är så snygga. de var in te riktigt beredda på vad sverige har att erbjuda :D
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0