du är vad du äter.

nu har det blivit ett litet uppehåll. men jag orkade inte efter att snure dog och sen har jag haft fult upp med att umgås med mina kompisar.
tack för alla fina kommentarer, snurres död var otroligt jobbig.
fått frågan om att skriva hur mina måltider ser ut. och jag måste säga att det kommer bli jätte svårt att säga. jag äter precis vad jag känner för för stunden. känner jag för att äta en påse chips till frukost så gör jag det. det tackar jag min ämnesomsätting för eftersom jag avskyr att träna.
men jag kan ju skriva vad jag åt igår tillexempel
frukost - 7 amerikanska pannkakor med syrup. min fru sov över, jag gick upp före och kände för att vara snäll så jag hade pannkakorna klara när hon kom upp :D
mellanmål - tacochips, godis och cola. vi hade kvar massa från kvällen innan och det kändes helt rätt medan vi spelade kort och väntade på nadine.
lunch - purjolökssoppa med rostat bröd, min systers favoritmat så det är vanligt förekommande.
kvällsmat - grönsakswok med nudlar och cocosmjölk. nadines specialitet mer cola på det!
nattsnacks - mer tacochips med dip redbull och oboy.
idag har jag bara kunnit med frukost, massa toast och te. men den åt vi vid 1-2 tiden så nu ska jag värma lite av soppan från igår. för jag är hungrig. vilket jag alltid är. ganska irriterande faktiskt.
jag är en så kallad pommes frites människa. smal på utsidan, bara fett på insidan. jag har alltså ungefär lika stor chans att dö av fetma som en tjock människa. isn't that great? hah.
jag är ingen förebild för hur man ska äta. jag är otroligt ohälsosam och jag vet att jag borde göra något åt det. men jag orkar liksom inte.
vill bara tillägga att nyår var jätte kul, runt 50 pers och massa dans. det spårade ur lite men ingen dog. så vi kan kalla det lyckat ;D
x emma k.

Kommentarer
Postat av: nadine

alltså det roliga är ju att folk vill veta vad du äter eftersom de tror att du äter riktigt hälsosamt och har stenkoll på maten du stoppar i dig. haha.. alltså.. jag tycker bara att det var skitkul. eller nåt. pussbaby!

2010-01-06 @ 14:07:34
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com
Postat av: frugan

hahah åh jag älskar maten <3

2010-01-07 @ 23:53:37
URL: http://awfulwasteland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0