köpa köpa köpa.

idag tog jag mej upp och åkte in till stan. träffade minna och bestämde oss för utgång på fredag. det blir fint.
sen mötte jag min kusin sara och vi shoppade lite. helt omöjligt för mej att shoppa när det är rea, men några plagg fick jag ihop. och stickade leggins! <3
lite mack och chai på mackmakeriet hann vi också med innan peter hämtade oss och vi åkte hem till dem och lekte med katterna och chihuahuan en stund innan mamma kom och hämtade mej. det var ville få fram var att jag faktiskt lämnade huset idag haha.
jag och mamma tittade i viktväktar kokboken och bestämde oss för sparris pasta med citronskal. jag la i för mycket citronskal så det var ungefär så det smakade haha.
har pratat mycket med min agent om new york resan idag och så. och fick iväg en kopia på mitt visum till new york. eftersom jag tappade det i snön. men jag tror de kommer säga att det kommer funka. för det är inte så jätte skadat.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0