ut med julen.

idag är det fart på mej. eller iallafall sen jag vaknade vid 1.
började med att mamma släppte ner vår knäppa kanin marit på mej.
hon kan inte sitta still så efter 20 min av hoppande var det bara att ta sej upp.
då dödade vi julgranen och tog ner allt annat som har med jul att göra, skönt
nu är mormor här och det lagas mat. sen ska jag tvinga in alla i vårat 'stökrum' som det kallas. vi behöver verkligen få ordning där.
se bara, jag har för mycket energi!
igår var vi och kollade på en till hund. basset petit. eller något sånt. pappa och mamma älskade den men jag och elin gillade den inte alls. en solklar jakthund plus att den var strävhårig. nej nej nej. nu ska vi bara kolla på bichon havanais och tax sen ska vi bestämma oss för vilken hund det blir.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: bea

du är verkligen så himla vacker

2010-01-11 @ 18:16:39
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0