im back.

nu är jag tillbaka i milano.
landade sent igår och kom till lägenheten runt 12. jag och ilse bestämde oss då för att gå ner och köpa falafel och kolla på skräckfilm. vi valde the unborn. sjukt dålig film som hade behövt vara minst 1h längre för att vara bra. de bara hoppade över viktiga detaljer osv hela tiden..
halv 5 i morse väcker ilse mej, då åkte hon... så nu är jag ensam!!!! jag har inte varit ensam på månader. det kändes jätte konstigt att vakna utan att hon satt och läste i morse.
men men jag är stor kicka jag klarar mej. undrar om jag får en ny rumskompis nu?
det är så varmt ute att jag total vände när jag kikade ut genom balkongdörren så glöm att jag gör något produktivt idag. eller jo, jag ska städa lite, men inte fören det blir lite kallare.
just det! igår satt jag ute på johans tak i flera timmar och läste, igår när jag tog av mej tröjan så insåg jag vilken dum ide det var. hela jag var illröd, eller nej inte sant. halva jag! för jag hade fått väldens bonnabränna. idag har den tonat ner lite men det kliarm svider mina armar är torra. lyckat emma.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0