monki.

sitter just nu på mitt vanliga hotell, de har inte placerat mej i skrubben den här gången!!
har precis ätit frukost och ska snart tan mej till fridhemsplan där jag ska möta teamet igen för att åka ut till stugan
jobbar alltså två dagar för monki, två bilder om dagen. igår hade jag bland annat en jätte stor bläckfisk på axeln. oväntat tung men luktade lika äckligt som den såg ut!
imon åker jag äntligen hem till min kära familj.
mammas teater har fått så sjukt bra recensioner av JP så direkt när jag kommer till jönköping så blir det att kolla på den. skrattade nästan ihjäl mej bara av att läsa manus med mamma!
idag slutar min lilla lillasyster 9an. känns konstigt, inte för att jag tycker tiden går fort, utan för att jag ser henne som jämnårig med mej.
jaaa, det var väl allt jag hade att säga idag.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0