london fest

har nyss kommit hem från min flygning hit och dit.
började i munchen där jag fick gå runt själv i en öde stad i 3h innan jag kunde träffa teamet, men som tur var så var de jätte trevliga. vi satte oss i en minibuss och åkte 2h rakt upp i alperna. så otroligt vackert. vi åt middag och sen somnade jag direkt. upp igen vid 6, frukost och sen jobba heeela dagen i ett så varmt klimat att jag höll på att svimma.
blev skjutsad med ilfart i en porsche till flygplatsen för att inte missa mitt plan till vinedig. kom dit runt halv 11 på kvällen. tog en taxi till hotellet och även där somnade jag bums. upp igen vid 6, frukost och sen direkt till benettons huvudkvarter (haha!) där vi tillbringade hela dagen. vi var omkring 30 modeller allt som allt. träffade några trevliga svenskar som jag umgicks med hela dagen.
sen tog vi tåget hem på kvällen. slutade i en fest som det brukar när massa flummiga modeller som inte sovit på länge får tag på 3 flaskor champagne för att fira att jobbet var slutfört. vi tog över en hel tågvagn, satte på musik och dansade de 2 och en halv timmar som det var till milano. det var fint minsann.
dagen efter hade jag lite castings och igår så var det bara att ta sej upp tidigt igen, ett jobb för en tidning här i milano. det var jag och en tysk kille som hette mario. vi gjorde en story de kallade millitary-rock-love-story. blev faktiskt riktigt nöjd med bilderna. de komemr ut i oktober eller något sådant.
nu sitter jag och äter frukost, ilse duschar och snart kommer en bil och hämtar mej, ska till agenturen för att göra en snabb video och sen vidare till flygplatsen FÖR IDAG BLIR DET LONDON! för imon har min kära vän philippa sin 18års födelsedag och jag är på gästlistan. klart jag kommer liksom.
ahja nu babblar jag bara.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0