stop for a minute.

idag jobbade jag. sjukt fina bilder och jag hoppas verkligen att de kommer användas i min bok!
nu sitter jag hemma och känner att det är så mycket jag måste ta tag i men jag orkar inte. allt är överlämnade och jag blir rädd bara att tänka på det.
ska åka till tyskland imorgon för en fotografering, vi ska vara på location men det är jätte viktigt att jag hinner med ett flyg på måndagskvällen till vinedig för jag ska jobba där tidigt på tisdag. om jag inte hinner med flyget kommer de fixa en chaufför åt mej som ska KÖRA mej till venedig, det kommer ta över 8h och betyder att all sömn jag kommer få den natten är de timmar jag har i bilen. BAAAH!
sen måste jag fixa med mitt japan kontrakt och jag fattar inget.
stanna världen jag vill gå av!
emmakey.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0