glad.

vilka människor det finns i new york alltså.
i morse vaknade jag efter typ 2h sömn. tvingade mej själv att ligga kvar till 8 innan jag tog mej upp. bestämde mej för att det var en bra ide att gå hela vägen till agenturen.
så jag började gå från 85e gatan. stannade till för en starbucks och sen vidare. vid 23st n 5st ave bestämde jag mej för att köpa en blackberry. människan där innte ger mej tre olika GAMLA blackberrys innan jag dampar helt och hållet och begär mina pengar tillbaka. går till agenturen och sen vidare ner till spring street och träffar mina pojkar anthony och sebastian. de följde mej till min casting. sen hände vi lite innan jag höll på att somna av jet lag bestämde mej för att ta en taxi, fanns ingen. så jag går bway upp när jag springer in i min flickvän atafeh! överlyckliga står vi där och pratar en stund sen börjar det åska så jag går vidare. när jag når union square så häller regnet ner och jag bestämmer att det är e bra ursäkt för att köpa en blackberry på ett ställe jag vet att jag kan lita på. efter det har det slutat regna och jag går glad gatan fram och springer rakt in i elligton. så vi åker och äter pommes och då kommer melissa så nu är jag så glad att det nästan inte är tillåtet! efter maten så gick jag hem och sov i 2h. sjukt bra dag!!! men mina ben kommer göra sjukt ont i morgon.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0