new york.

nu har jag landat i new york, eller det gjorde jag igår, vaknade precis.
rachel har sötaste lägenheten och hon har fixat så fint åt mej. medan jag förväntade mej att sova på soffan så har jag fått en egen säng. nu åkte hon precis till jobbet och jag ska försöka få tag på en mobil. har en casting idag med så jag ska väl försöka ta mej förbi agenturen med.
har sovit jätte dåligt i natt. tidsomställningen är helt fucked för mej eftersom jag delvis fortfarande är på japan tid. somnade halv 3 igår eftersom jag kom till lägenheten vid halv 1 och vi inte har träffats på ett tag. så vi pratade. ändå vaknade jag vid 5 första gången. har nu tvingat mej själv att ligga kvar i sängen till 8.30.
glad är jag i allafall.
xemma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0