girl, you'll be a woman soon.

idag mår jag mycket bättre, har klarat av att gå på mina castings de senaste dagarna så det har varit skönt.
så därför en gladare bild på mej
se mina händer är nästan samma storlek igen. skönt.
.
sitter just nu och väntar på att bli upphämtad av mina vänner vi ska gå och äta på rue 57 tydligen jätte god mat, vad vet jag liksom.
.
annars ganska händelserikslös (är det ett ord?) dag. hängde en tag med min små pojkar som tydligen inte klarar av en hel dag utan att träffa mej, de är så söta så.
sen kollade jag på film, rocket science, sjukt jäkla bra film. kolla på den nu!
sen målade jag naglarna och andra tjejiga saker.
.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt bild ^^ tror det heter "händelselös" och inte händelserikslös :P

2011-01-15 @ 09:38:33
Postat av: Cissi

Missade visst fylla i att det var från mig :P

2011-01-15 @ 09:38:53
URL: http://ihuntalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0