imse vimse spindel

nu har det inte blivit mycket bloggande på länge igen, jag är tillbaka i new york där jag hör hemma.
igår var det en snöstorm av svensk storlek så hela staden stannade upp.
.
jag har fått ett hemskt spindelbett på min hand så hela min hand och upp till armbågen är uppsvullen. jag har jätte ont och jätte panik för jag är så äcklad av hur det ser ut och det faktum att jag har en spindel i mitt rum. eftersom detta inte är första utan snarare 5e gången det händer och alla när jag sovit i det rummet så vet jag att det kommer försvinna snart. men jag kan inte ens använda min arm och jag hatar att det stör mina castings.
en bild på elendet! stända ögon pga rödgråtna.
och jag har fixat håret. det är numera sandy blond och lite kortare
.
x emma k

Kommentarer
Postat av: Cissi

SHIT vad handen är svullen :O vad är det för mördarspindlar ni har där borta? sjukt ju!

2011-01-12 @ 22:16:24
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: Isabella Hultgren

Spindlar är inte bara sjukt läskiga, de bits också! Usch och fy stackars dig. Låter och ser allvarligt ut?!

2011-01-25 @ 21:24:05
URL: http://www.naturligtvisabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0