lars andersson.

sitter just nu hemma i min säng, dricker te och trycker i mej dayquils. jag har åkt på en förkylning som heter duga. jag nyser och hostar om vart annat. näsan rinner och det spelar ingen roll hur många gånger jag snyter mej. så idag har jag bara suttit hemma och druckit te som sagt. då fick jag ett mail från min käre vän lars andersson som är en svensk designer här i new york. jag fotade hans lookbook och kampanj och bilderna är nu uppe på hans hemsida larsandersson.net check it out!!
.
nu ska tog jag precis min två näst sista dayquils och kokade dagens sista kopp te så nu ska jag bara kolla det nya avsnittet av family guy och sen sooova.
.
imon är det the martin luther king day så agenturen är stängd, men jag har en casting ändå.
.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: marcus

ÅH! ÄLSKAR bilderna! skitsnygg styling ju

2011-01-18 @ 17:24:53
URL: http://madge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0