LA.

idag så vaknade jag och hannah sent. gick och åt på chipotle och sen gick vi till holister. för jag har fått för mej att jag ska ha ett extra jobb där. så jag gjorde hela intervjun och allt och sen så hade jag inte mitt social security number så det funkade ju inte.
katherin jobbar där så vi tre vandrade på bikini shopping inför vår LA resa i helgen.
kom hem och får panik för vi måste packa, vi är 4 tjejer och vi lyckades packa ner allt vi behöver (och inte behöver) för en helg i LA i en resväska!!!!! av någon anledning har vi med oss typ 20 par skor men det blir nog bra.
.
nu ska jag nog mest beställa mat och sen sova. för imorgon jobbar jag för runnway for relief med nigel barker.
.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ååååååh Nigel är så het!

2011-05-06 @ 11:09:30
URL: http://ihuntalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0