Los Angeles

nu är jag tillbaka i new york igen.
vi hade det jätte kul och det var mest bara dans dans dans och pool pool pool!
jag landade och hade en chaufför som tog mej till ryans lägenhet där tjejerna redan var sen åkte vi direkt till the W hotel (vi såg en tom tour buss som han betalade chauffören 100dolallar för att köra till the W haha)
där var det poolparty med jätte goda mojitos och fula LA människor.
efter det så åkte vi hem till ryan igen där det var fest med bubbelpool och grjor.
.
dagen efter så vaknade vi ganska sent och åt brunch på California pizza, efter det tillbaka till bubbelpoolen där vi faktiskt har spenderat mest av tiden i LA haha.
.
vi hade fruktansvärd otur med vädret men när vi kom tillbaka till new york så strålar solen så vi la oss på vårat tak och jag brände sönder hela benen osv.
.
jag hade med mej min canon eos men jag hittar inte den sablans kabeln så jag kan inte lägga in bilderna nu.
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0