runway relief

okej ett inlägg till får det bli.
kom precis hem från fotograferingen. det var faktiskt riktigt roligt och jag hade inte alls behövt vara nervös. utan jag behövde inte göra någon intervju om jag inte ville. men efter lunch så gav de oss alla modeller varsin flipcam att vlogga med (som vi kommer få behålla) och då blev vi helgalna och hade jätte kul med dem och på något sett hamnade jag och 3 till tjejer i en intervju på golvet där vi mest satt och skrattade och hade kul medan vi berättade om stövlarna och att de har en stegräknare i sej.
fick även behålla kläderna jag hade på mej så nu har jag ett par nya svart jeans och en uppklippt t-shirt med evenemanget som vi hade jobbat med vilket var target/nine west runway relief som hjälper till att samla in pengar under fashion week som kommer gå till bröstcancer fonder i USA. varje steg vi tar under fashion week blir till en dollar som target kommer skänka, bra va?
.
nej nu ska jag kolla på en film och ta en powernap. ska nog ta mej mot flygplatsen runt 5 i natt så vi får se hur jag ska hålla mej vaken.
.
x emma k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0