there is a kid in my head goin cra-a-a-a-azy

målade precis naglarna rosa och satte på en svart klänning, ska på middag liksom och jag måste se bra ut även om jag håller på att bli galen på insidan. för det är ju så vi människor gör, vi kan inte visa hur vi egentligen känner oss inombords.
.
hade en personlig kris idag som resulterade i att jag och gabi vandrade runt i New York i flera timmar och avslutade på mcdonalds för tröstmat.
ska jag stanna här eller åka till sverige och skaffa mej ett liv?
.
x emma k.

Kommentarer
Postat av: Mona

Förstår att det är jobbigt att veta vad du vill med ditt liv framöver. Jag är 43 snart och har ingen aning om vad jag vill... Oavsett vad du beslutar så blir det nog bra! Men ingen här hemma skulle bli ledsen om du kom hem...Kram

2011-05-12 @ 09:27:09
Postat av: nadine

nej, precis. ingen skulle bli ledsen alls. jag tycker du ska komma hem och känna på saken. hur det känns att vara hemma liksom. sen om du känner att det inte är för dig är det ju bara att sticka iväg igen.

men det skulle vara underbart om du kom hem till oss hjärtat <3 vi har ju inte setts på snart 6 månader ):

2011-05-12 @ 12:09:28
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0