födelsedagsfirande

jag kan ju berätta lite om min födelsedagsfirande.
det började på onsdagen den 13de april med middag på philippe chows och sedan fest på 1oak. temat för båda min 'main' fester var princess puss tema så allt var rosa.
på philippe chow fick jag en otroligt god red velvet tårta som jag faktiskt gillar.
på 1oak var det ballonger över hela vårat bord som stavade emma och jag fick kir royale och en till tårta.
bild från festen på onsdagen.
på torsdagen och fredagen så utnyttjades min kommande födelsedag av vänner på restauranger så att vi alltid fick tårta och grejor. på lördagen gick vi på brunch, eller egentligen bara jag och mina tjejer.
där var det tårta mat och drinkar.
bild från brunch på LAVO
efter det gick vi hem till isaiah och bytte om sen kom folket. och nästan alla var klädda i rosa och det var så fint.
vid midnatt fick jag en tårta där det stod 'happy birthday princess puss puss' och runt 25 rosa ballonger.
bild från förfest hos isaiah.
sen åkte vi till SL, min favoritklubb i NYC. där var det fullt av ballonger och nästan alla min vänner var där. jag fick mer tårta och eugene och mark 'ägarna av SL' stängde av musiken och fick hela klubben att sjunga för mej. det var jätte fint.
dagen efter kom mamma elin mona linda anna och lisa till new york WEEEEEEE!
jag och leonie blev upphämtade av vlad (som de bodde hos) och så åkte vi och hämtade dem på flygplatsen
jag var överlycklig.
de stannade i en vecka och jag blev firad även när vi gick på en diner för att äta.
sen var det ju så att min älskade syster elin fyllde 17 den 18de april (alltså dagen efter mej) så jag fixade en middag på abe and arthurs (samma ägare som SL) och hon fick tårta och grejor.
.
ja det var nog det mesta av firandet av min 21årsdag.
nu ska jag duscha
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0