water for elephants

såg den bästa filmen på länge igår.
jag och min rumskompis katherin var båda deppiga av personliga anledningar och eftersom det var första dagen med fint väder och det fortfarande var 80 grader vid halv 8 så promenerade vi till bion och såg water for elephants. och HERREGUD vilken tur att vi gjorde det.
vi har båda länge velat se den pga robert pattinson men hela filmen var verkligen underbar och vi lämnade salongen med en konstig känsla och kunde inte sluta prata om filmen.
.
idag var det runt 80-85 grader så jag isaiah och rasa satte oss utanför cafe cafe och drack en cafe cafe som i mitt fall är en iced chai. sen åkte jag upp till central park och träffade pedro, dani och deras vänner. trevlig dag!
.
nu är jag redo för ellington att hämta mej så vi kan äta middag.
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0