chase & status in my <3

kom precis tillbaka till paris från en helg i zurich med kitty leonie och melissa.
vi landade på fredagen, åt pizza och efter det tog vi oss till stället där chase and status skulle spela och herregud mina vänner det var en helt otrolig konsert. jag stod inte stilla en sekund, sjöng med i varje låt och älskade allt och alla. precis som alla andra på dansgolvet.
.
efter spelningen så stod vi och väntade på att mt eden skulle börja och då ser jag killarna som sjunger i chase and status stå och dricka öl så vi går dit bara för att säga hur bra de var och det slutade med att vi hängde backstage med dem en bra stund innan vi bestämde oss för att kolla lite mer på mt eden och sen gick vi vidare till en annan klubb. men ja jag ville bara säga hur sjukt jäkla bra chase & status är!
.
på lördagen så gick vi runt och kollade in zurich, åt thai mat och bara gillade läget. senare på kvällen så gick vi ut men det var inte alls så kul så jag och kitty åkte hem tidigt och gick och la oss.
.
på söndagen sov vi in och efter det så åkte vi ner på stan och träffade melissa för en chai på starbucks sen vidare till leonies mamma där vi åt cheese fondu sen blev vi körda till flygplatsen och nu sitter vi här och önskar att jag var tillbaka på fredagen medan jag blir kastad omkring bland alla dessa svettiga glada människor som delar min kärlek för bra musik.
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0