the show must go on.

kom nyss hem från mitt jobb idag. visning för uniqlo. var uppe vid halv 6 för att jag skulle vara på jobbet klockan 8 och det var en halvtimme med tåg utanför tokyo. visningen gick bra och det var många modeller där så jag hade kul. dagen gick fort.
.
igår gick jag en visning för wella, det var olika hårstylister som tävlade om att vara årets bästa och jag gick för tony and guy. vi var tre tjejer och vi hade helgalna peruker och kostymer. antar att jag inte kan säga så mycket om det men det var mycket färg och självlysande saker. så när vi kom dit så hade vi genomgång eftersom vårt nummer hade mycket koreografi sen när de hade sytt limmat sprayat och använt hårspännen för att få dit min peruk och smink så hade vi många timmar av väntan innan visningen jag och paulina fördröjde tiden med redbull i rökrummet. efter visningen tog det ca 1.5h att få av peruken och sminket igen men kul var det.
.
är helt slut nu men vet fortfarande inte vad jag har imorgon och väntar på att mina rumskompisar kommer hem.
.
x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0