sick n tired.

har inte bloggat på ett tag men jag harlekt konstant med adam babe i 3 dagar. vi har julstökat minsann, och stökigt blev det haha.
igår var vi och julhandlade lite med mamma sen när vi kom hem så bakade vi knäck, jätte bra blev de.  fudgen blev inte lika bra, jäkla fudge. och det var apelsiner och nejlikor och julmust och jaa ni vet.. jul.

senare på kvällen så spelade vi monopol med min mamma, mamma och adam var riktigt bra på det.

idag vaknade jag med feber, huvudvärk, ont i halsen och en hemsk hosta, guess what? jag har fått min årliga influensa. jobbigt men det brukar ju inte vara så länge som tur är.

mamma åkte precis iväg för att köpa tonfisk pizza, mums.

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0