Mobillös.

I natt sov jag bara 2h. anledning? jag kollade inte mitt schema innan jag hängde med och spelade pingis för att jag visste att jag skulle ha en call time klockan 10 så då trodde jag inte att jag skulle ha en klockan 6 med men det skulle jag minsann. så det var bara att  bita ihop och hålla sej vaken genom 2 shower och en casting. castingen var för project runnway. helt knepigt. det var teve inspelat så man var tvungen att vara 18 och när jag kom upp på rätt våning så fick man en kö lapp och sen sa någon snubbe action så gick man in till där de satt och där det var en miljon filmkameror. sen gav man dem sitt kort och visade att man kunde gå och sen var det klart.

Min första show var fin, tröffade en till svensk tjej från gislaved. nu ve jag iallfall att det finns 3 svenska tjejer här (förutom mej) och en kille. efter den visningen gjorde jag min casting och sen satte jag mej i taxin och skulle åka till nästa show, jag deckade genast i taxin och chauffören fick väcka mej och säga att vi var framme. sen satte  jag mej i hair n makeup och somnade på två sec och de fick väcka mej när de var klara, helt galet. efter den visningen åkte jag hem, för jag behövde minsann sova. enda problemet är att nu sitter jag här och har ingen mobil, för jag glömde min laddare hos ellington och han är segast i världen så jag får ju inte tillbaka den, och nu kollade jag precis fb och då har han skrivit 'babe havent heard from u in all day:(?' nejmen så konstigt liksom. haha.

nej jag har konstigaste frisyren så jag måste gå och fixa det nu.

x emma k.


Kommentarer
Postat av: Anonym

weel, hun, i havent heard from u in a loooooong timee, msn dosent count ;P

2008-09-10 @ 10:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0