I hate mondays

Ännu en dag i Habo har gått och det märks på mej att jag är uttråkad.
Idag har jag blekt tänderna börjat möblera om i mitt rum men det slutade när jag inte kunde rubba teven
så nu står alla mina saker i hallen och så.
jag lagade mat(!)
kokade potatis och morötter gjorde biffar och hemma gjord brunsås.
vill påpeka att jag appsålut inte kan laga mat och är otroligt stolt över mej själv.

startade min mobil idag för att jag ville spela tetris och hade då en jobbig konversation
som ledde till drastiska åtgärder.

kreativ dag alltså.

Nu har jag även slutat med msn, kollar bara in då och då.

imon ska jag till doktorn med min fina tå.
för att kort förklara vad som hänt med den:
i singapore bröt jag tån men det var mitt i fashion week så jag var tvungen att genomlida högklackat ändå
vilket har resulterat i att den nu inte har läkt och att den nu är inflamerad eller infekterad (kommer inte ihåg vad de sa när jag ringde till sjukan)
så nu är den svullen och har en gul böld och gör sjukt ont, det är fint.

pratade med Rhama idag och hon ska tillbaka till New York i mitten av oktober och vill att jag ska med och det vill jag ju. så sjukt jäkla mycket. jag måste iväg nu.

nej nu ska jag försöka flytta på teven.

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Linda

blekte du hos tandläkaren eller själv?

en annan sak jag tänkte på, går du inte i skolan? :)

2008-09-30 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0