eyedrops.

oh just det ja.
det roligaste på länge!

philippa och jag ville köpa ögondroppar. och så när jag var och jobbade så gick hon och köpte.
sen när jag träffar henne senare på kvällen så säger hon.
'i bought theese eyedrops, but they're really wierd. they made my eyes hurt like crazy n they became all red n stuff'
konstigt tyckte jag men tänkte inte mer på det.

sen när vi går in på don quijote för att kolla runt så säger jag att vi går och köper ögondroppar till mej med.
när vi kommer till medicin avdelningen så pekar philippa på en flaska och säger att det var den hon köpte.
jag tittar på den länge och säger. 'philippa this cant be eyedrops, is on the same shelf as the stuff u put on insectbites.'
hon vägrar att det är så så jag frågar en som jobbar där. han säger mycket riktigt att det är insektsmedel och jag frågar då om man kan hälla det i ögonen, han nästan skriker 'NO' och då kan jag inte hålla mej för skratt längre. philippa har alltså hällt insektsmedel i ögonen!!!!

efter ett tag säger hon, 'yea i kinda wondered why it was this pad on it, it looked like ur supposed to press it agains something, n i thought -u cant really press something to ur eye-'

ja herregud vad jag tycker om den tjejen.

idag köpte hon ett jätte fint armband till mej och ett lika dant till henne. sötboll!

x emma k.

Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

hahahah sjukt XD

2009-08-27 @ 23:46:11
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Jenniefer

HAHAHHA nä stackars tjej. de måste ju gjort jätte jätte ont hihi

2009-08-28 @ 12:34:09
URL: http://jenniefersarakarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0