flu.

vaknade av att hela kroppen gjorde ont och jag skakade av köld. feber kallas det. mår uruselt, tog precis 2 piller som johan hade som är mot influensan så nu sitter jag och svettas floder istället, men bättre det för jag jobbar imon, för uni qlo igen. de ville ha mej och 3 tilll tjejer för stillbilderna också. hoppas jag mår okej imon.

detta virus jag dragit på mej är något som går mellan modellerna här nu, minsa 3 av mina andra kompisar har det med så inte så konstigt att jag åkte dit.

igår köpte johan en polaroid kamera, oerhört roligt måste jag säga.

nu sitter jag och självmedicinernar mej själv med chips och te, thats all i need. ska starta en film med och sen hoppas på att få sova några timmar. if u cant sleep, take theese. its sleepingpills. very weak ones but it will help u fall asleep. johan är som ett vandrande apotek haha.

det finns lite bilder från tokyo på fb nu, inte som jag lagt upp men folk har tagat mej :)

x emma k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0